131016

2kommentarer

Den där eventuellt kommande flytten till en lägenhet på nedre botten, det finns ett problem. 
Problemet är helt irrationellt egentligen. 

Jag är rädd för zombies.

Nu bor vi på tredje våningen och har en klar fördel om det skulle bli en invasion, då zombies inte kan gå i trappor. Eller, jag tror iallafall att de inte kan det. 
Därför tänker jag att ju högre man bor ju senare dyker man upp på menyn.
Bor man på bottenvåningen så blir man ju frukosten.

Jag vill inte bli någons frukost. 



2 kommentarer

Helene

17 Oct 2013 09:22

Jag ska också flytta från våning 2 till bottenplan och min skräck är fönstertittare! Usch vad rädd jag skulle bli och dessutom jobbar sambon borta så jag är ensam en del!

Leah / hael

19 Oct 2013 19:34

Hahah. Gud vad jag skrattade när jag läste detta. (ursäkta) men vart ska du ta vägen om du bor högst upp och du är sista anhalten på lördags middagen ?

Kommentera

Publiceras ej