131020

1kommentarer

Ligger i sängen och vill inte kliva upp. Det bästa är att jag inte behöver det heller, iallafall inte förrän om 4 timmar.
Charlie ligger på min rygg och sover. Han ligger under täcket som en liten boll och värmer gott.

Fredrik och Lykke har varit uppe i en halvtimme redan och jag hör hur de kikar på "anger management" på tvn. Charlie Sheens röst är omöjlig att inte känna igen. Lykke har hicka och gnäller frustrerat efter varje hick. 

Grannens trumsolon skär igenom de välbekanta ljuden med några minuters mellanrum. Kanske skriver han en låt och måste anteckna det nya coola soundet mellan spelandet. 

Idag ska vi och kika på lägenheten och sen tar budgivningen fart. Igår blev jag alldeles genomdeppig och helt säker på att den kommer blir för dyr. 
Isåfall måste vi ställa in oss på att inte få någon uteplats för det finns inga andra sådana lägenheter i vår prisklass. Då blir det till att leta lägenheter på första/andra/tredje våningen. Jag vill inte det!! 
Charlie måste ju få sin uteplats..

Klockan 15 börjar visningen. Kanske hatar vi den. Kanske hatar alla andra spekulanter den. 
Den som lever får se.



1 kommentarer

mickis

20 Oct 2013 14:21

jag hoppas att alla andra hatar den så ni får den! good luck puss<3

Kommentera

Publiceras ej