140217

1kommentarer

Nu har vi flyttat! Jag älskar vår nya lägenhet och njuter av varje kvadratmeter. Lykke trivs så bra i sitt rum och både leker & sover bäst där inne. 
Vi har snart kommit i ordning helt. I den bemärkelsen att kartongerna snart är uppackade. Men sen ska vi bo in oss och flytta runt saker. Dock känns det redan som hemma. Vilket fantastiskt köp vi har gjort! 



I mitten av mars ska vi ut och resa! Jag är alldeles pirrig! Vi ska till MEXICO! 
Fredrik har fått ett jobb som innefattar två månader utomlands, och vi får följa med. Vi kommer bo på ett privat område i djungeln med fler familjer till de som ska jobba. Med egen pool så gissar jag att Lykke inte kommer få tråkigt! 
Tyvärr så betyder också detta att jag måste vaccinera mig mot en massa och Lykke måste få en spruta mot mässlingen. Fy! 




Igår var jag och Sofie på dejt. Utan barn. Hör och häpna! Vi hade supertrevligt! Det borde göras oftare. 

Lykke har också avverkat tredagarsfeber. I tre dygn har hon haft närmare 40 graders feber, igår var hon feberfri och inatt kom utslag över hela henne. Skönt ändå, för då var det inget farligt. Vi spenderade fredagsförmiddagen på vårdcentralen och lämnade både blod-&urinprov men alla hennes värden var normala. Så jag hann ju bli lite orolig. 



Idag har vi tankat sol. Hela eftermiddagen. Underbart! 









1 kommentarer

Farmor Anne

18 Feb 2014 08:18

Låter underbart,sol sol två månader.Tror jag aldrig sett en så prickig kropp...stackars Lykke.Så roligt att följa dej och din fina familj.

Kommentera

Publiceras ej